منابع و ابزارهای جدید برای شرکت طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

تصور کنید که مشتری از شما به عنوان شرکت طراحی سایت تقاضای طراحی سایتی را دارد که تا به حال انجام نداده اید و با آن آشنا نیستید.شما می خواهید انجام دهید ولی ابزارهای مورد نیاز شما وجود ندارد.این اتفاق زیاد نمی افتد اما اگر یک بار هم اتفاق بیافتد شما پروژه را از دست می دهید.بعد متوجه می شوید که کاربا ابزار مورد نیاز بسیار اسان بوده است و احساس پشیمانی خواهید کرد.در این قسمت به ابزارهایی اشاره خواهیم کرد که شرکت طراحی سایت برای رفع احتیاجات مشتری خود لازم است بداند.

ابزارهای کاربردی برای شرکت طراحی سایت

Proto.io.این ابزار به شرکت طراحی سایت کمک می کند تا نمونه خود را به طوری که بسیار واقعی تر به نظر برسد بسازید. نمونه سازی باید در صورت لزوم به سرعت انجام شود و ابزار مورد استفاده باید موردپسند کاربر باشد. Proto.io هر دو معیار را برآورده می کند، زیرا برنامه نویسی و مهارت های طراحی خاصی را نیاز ندارد. شما به راحتی می توانید یک نمونه اولیه را از ابتدا طراحی کنید یا اطلاعات را مستقیما از فتوشاپ وارد کنید.همچنین قابلیت پیش نمایش نمونه را می توان مشاهده کرد. می توانید این ابزار را به صورت رایگان برای 15 روز امتحان کنید.

Xfive. یک آژانس توسعه وب است که به مشتریان جهانی خدمات می دهد.این شرکت برای شرکت طراحی سایت که نمی خواهند برای توسعه سایت افرادی را استخدام کنند خدمات ارائه می دهد.

wpDataTables.اضافه کردن نمودارها و جداول پیچیده باعث می شود ارزش سایت شرکت طراحی سایت بالا رود و کاربران بیشتری را به خود جذب می کند.اما مدیریت داده های فراهم شده برای این نمودارها و جداول بسیار گیج کننده است. wpDataTablesبار را از روی دوش شرکت طراحی سایت خالی می کند. کار با آن فوق العاده آسان است و می تواند در دقیقه میلیون ها داده را مدیریت کند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

 





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: